زندینو

Search
بودجه خزش گوگل چیست ؟

بودجه خزش گوگل چیست ؟

فهرست مطالب

بودجه خزش در گوگل یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در دیده‌شدن وبسایت و محتواهای تولید شده در وبسایت شما نقش دارد و می‌تواند کمک کند وبسایت شما زودتر از دیگر وبسایت‌ها ایندکس شود و در نهایت زودتر صفحات وبسایت شما دیده شود.

برای افزایش بودجه خزش گوگل در وبسایت شما بیشتر شود اقداماتی لازم است انجام شود تا گوگل بیشتر دیگر وبسایت‌ها به شما توجه کند و کمک کند شما بیشتر از قبل توسط کاربران هدف دیده شوید.

یکی از مفاهیم سئو که باید با آن آشنایی داشته باشید بودجه خزش در گوگل است که در این مطلب قصد بررسی به این موضوع را داریم و شما را به صورت کامل با این مفهوم آشنا خواهیم کرد.

بودجه خزش گوگل چیست ؟ | Crawl Budget

همه می‌دانیم که گوگل پس از وارد کردن محتوایی روی وبسایتتان بلافاصله آن را کراول و ایندکس نمی‌کند و بودجه خزش خود را به صورت روزانه در میان وبسایت‌های مختلف تقسیم می‌کند و ممکن است محتوای وبسایت شما برای مدتها در نتایج گوگل مشاهده نشود.

در این مواقع خیلی از افراد با مشکل مواجه می‌شوند که چرا محتواهای تولید شده برای وبسایتشان ایندکس نمی‌شود و دیده نمی‌شود ؟

در جواب این سوال باید بدانید زمانی که شما محتوایی روی وبسایتتان آپلود می‌کنید برای دیده شدن لازم است گوگل ربات های خود را به محتوای شما هدایت کند و محتوای شما را کراول کند و در نهایت آن را ایندکس کند تا دیده شود.

زمانی که شما وبسایتی نوپا دارید نباید انتظار داشته باشید به اندازه وبسایت‌های معتبر و شناخته شده گوگل ربات در اختیار شما قرار بدهد و محتواهای شما به سریعی آنها ایندکس شود.

بودجه خزش گوگل چیست ؟

چگونه بوجه خزش در گوگل را افزایش دهیم ؟

در بالا اشاره کریم که افزایش بودجه خزش بستگی به اعتبار سایت دارد و سایت‌های بزرگ دارای ربات های بیشتری از طرف گوگل برای کراول کردن محتواهای جدید دارند و سریع تر محتواهای آنها ایندکس می‌شود.

متاسفانه گوگل دارای منابع نامحدود برای خزش در محتوای وبسایت‌ها نیست و لازم است بودجه خزش خود را به صورت روزانه در میان وبسایت‌های مختلف تقسیم کند و برای آنها اولویت بندی قرار دهد.

دلیل اینکه محتوای وبسایت‌های نوپا و کم فعالیت دیرتر از وبسایت‌های بزرگ کراول و ایندکس می‌شود و گاهی پیش می‌آید که محتواهای آنها اصلا دیده نمی‌شود.

برای افزایش بودجه خزش در گوگل لازم است فعالیت مستمر و هدف‌دار روی وبسایت نوپای خود داشته‌باشید و به صورت مرتب وبسایت خود را آپدیت کنید و به سئوی وبسایت خود توجه زیادی داشته باشید تا گوگل متوجه فعالیت شما روی وبسایت شود و ربات های بیشتری در اختیار شما قرار دهد.

پس اگر قصد دارید بودجه خزش گوگل در وبسایت خود را افزایش دهید تا محتواهای شما سریع تر از قبل ایندکس شود و توسط مخاطبان هدف دیده شود لازم است به فعالیت مستمر روی بهینه سازی و آپدیت وبسایت ادامه دهید و فعالیت خود را روز به روز بیشتر کنید تا گوگل بودجه بیشتری به شما اختصاص دهد.

تولید محتوای اصولی روی وبسایت + افزایش بودجه خزش در گوگل

برای به روز نگه داشتن وبسایت خود لازم است به تولید محتوای آن توجه زیادی داشته باشید و برای آن تولید محتوای اصولی با برنامه مشخص انجام دهید که می‌توانید برای این کار با آموزش اصول تولید محتوا خودتان این وظیفه را به عهده بگیرید و وبسایت خود را با نقشه راه مناسب بروز کنید و یا از تیم‌های تولید محتوا کمک بگیرید.

برای افزایش بودجه خزش در گوگل تنها تولید محتوا کردن و به روز نگه داشتن وبسایت کافی نیست بلکه لازم است محتواهای با کیفیت و یونیک تولید کنید که برای کاربران قابل توجه باشد و نکات سئویی را در تولید آن رعایت کرده باشید.

این روند تولید محتوای با کیفیت برای وبسایت باید به صورت مستمر انجام شود و باید محصولات جدید خود را به صورت مستمر وارد کنید و برای معرفی آنها برای مشتری‌های خود تولید محتوا کنید.

تولید محتوا می‌تواند به صورت متنی ، ویدیو، تصاویر، پادکست و… باشد و برای گرفتن بهترین نتیجه از این موضوع بهتر است از همه آنها استفاده کنید و همه آنها به صورت کاملا یونیک با توجه به اطلاعات خود تولید کنید .

اهمیت بودجه خزش در گوگل

برای افرادی که قصد دارند کسب‌وکار خود را به صورت اینترنتی گسترش دهند و اقدام به طراحی وبسایت و سئوی آن می‌کنند لازم است با تولید محتوای اصولی و بهینه‌کردن وبسایت خود بودجه خزش در گوگل را افزایش دهند تا سریع تر دیده شوند. لازم به ذکر است شما عزیزان می توانید در این باره و اطلاعات بیشتر روی آموزش سئو هم کلیک کنید.

دیده نشدن و ایندکس نشدن محتواها یکی از مشکلات اساسی بسیاری از وبسایت‌های تازه تاسیس می‌باشد چون گوگل بیشترین تمرکز و بودجه خزش خود را درمیان وبسایت‌های بزرگ تقسیم می‌کند و بودجه بسیار کمی در اختیار وبسایت‌های کوچک قرار می‌دهد.

پس دانستیم که بودجه خزش در گوگل اهمیت بسیار زیادی روی دیده شدن شما دارد و برای افزایش این بودجه باید روی آپدیت و بهینه‌کردن وبسایت خود به صورت مستمر توجه زیادی داشته باشید.

تولید محتوای اصولی برای وبسایت خود و بهینه کردن آن دارای نکات بسیار زیادی است که باید رعایت کنید تا محتوایی با کیفیت تولید شود و لازم است همه آنها را آموزش ببینید تا محتوایی با کیفیت برای وبسایت خود تولید کنید.

اگر تولید محتوای وبسایت خود را به افراد دیگر می‌سپارید مقاله تشخیص محتواهای کپی را در وبسایت زندینو مطالعه کنید تا بتوانید از کیفیت کار کارمندان تولید محتوای خود اطمینان حاصل کنید.

اشتراک گذاری
نوشته های تازه
دسته بندی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

برای درخواست مشاوره رایگان، فرم زیر را پر کنید