زندینو

Search
سئو اینستاگرام + 5 تکنیک موفقیت آمیز در سئو اینستاگرام

سئو اینستاگرام + 5 تکنیک موفقیت آمیز در سئو اینستاگرام

فهرست مطالب

امروزه یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در سئو سایت ها ، شبکه های اجتماعی هستند . با وجود اینکه ارتباط آن با موتورهای جستجوگر کمی پیچیده است اما ، درک آن بسیار ساده و ارزشمند است . اینستاگرام را می توان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین شبکه های اجتماعی در بهبود وضعیت سئو سایت نام برد . اینستاگرام الگوریتم های جستجوگر مختص به خودش را دارد و از آنها استفاده می کند .

می توانیم با استفاده از استراتژی ها و محتوا هایی مناسب کسب و کار خود در صفحه اینستاگرام انتشار دهیم و در موتورهای جستجو تاثیر بگذاریم . به تازگی اینستاگرام به روزرسانی قابل توجهی انجام داده است . در این به روزرسانی قابلیت جستجوی کلمات کلیدی نیز استفاده شده است . یعنی  علاوه بر جست و جوی هشتگ ها ، مکان ها و حساب کاربری می توانید کلمات کلیدی را نیز جست و جو کنید .

سئو اینستاگرام چیست ؟

فرآیند بهینه سازی محتوا به منظور رتبه بندی حساب کاربری در نتیجه جست و جوی اینستاگرام را سئو اینستاگرام می گویند . با استفاده از روش های مختلف و پیروی از روش های جست و جو گر می توانیم رتبه اینستاگرام خود را بالا ببریم و کاربران کلمات کلیدی را که به کار برده اید را سریعتر پیدا می کنند . وقتی رتبه اینستاگرام بالا برود فالوور و لایک و بازید بالا می رود در نتیجه تاثیر مستقیم بر سئو سایت می گذارد .

اینستاگرام 200 میلیون کاربر دارد که 21 میلیون آن کاربرای ایرانی هستند . می توانید با استفاده از محتوا هایی که در پست ها و استوری ها می گذارید کاربران را به سمت سایت تان هدایت کنید . کاربران در اینستاگرام به دنبال کشف کردن کسب و کار های جدید و محصولات برند و جدید هستند . 60 درصد از کاربران از طریق شبکه های اجتماعی در مورد محصولات جدید ، اطلاعات بدست می آورند . اکسپلور و تبلیغات اینستاگرام نیز این کار را برای کاربران انجام می دهند .

سئو اینستاگرام همه چیز نیست و نباید فقط به آن اتکا کنید . سئو تنها راه ارتباطی با کاربرانی است که به محتوای تجاری ما علاقه مند هستند .

5 تکنیک موفقیت آمیز در سئو اینستاگرام

اکنون که از ارزشهای سئو آگاه شده اید حالا باید نکات مهم را برای اجرای یک سئو موفق به کار ببرید . در ادامه با همراه باشید تا نکات مهم اجرای سئو اینستاگرام را به شما بیاموزیم.

کلمات کلیدی را شناسایی و از ابزار تحقیق استفاده نمایید.

اول از هر چیزی باید بدانید که برای کدام کلمه کلیدی رتبه بندی انجام دهید . برای انتخاب یک کلمه کلیدی مناسب باید از ابزار های تحقیق کلمه کلیدی استفاده کنید کلمات کلیدی باید همان چیزی باشد که کاربران اینستاگرام آن را جستجو می کنند . می توانید برای استفاده بهتر از ابزار تحقیق از هشتگ ها نیز استفاده نمایید . هشتگ های مرتبط با پست هایی که می گذارید بسیار مهم هستند . برای پیدا کردن کلمه کلیدی مرتبط و راهنمایی بیشتر می توانید از نوار جستجوگر اینستاگرام نیز استفاده کنید .

KPI ایجاد کنید .

قبل از اینکه بهینه سازی را شروع کنید باید تلاش هایتان را در اکسپلور بسنجید . سنجش و اندازه گیری فعالیت هایتان به شما این امکان را خواهد داد که ببینید تلاش هایتان برای بهینه سازی موفقیت آمیز بوده یا خیر . اول از همه باید چند شاخص عملکرد KPI را تعیین کنید و با استفاده از ابزار تجزیه تحلیل در اینستاگرام ، شاخص هایی  از قبیل  Achieve ، Followers ، Click Website ، Impressions ، View profiles را پیدا کنید . وقتی می توانید تاثیر ناشی از بهینه سازی را اندازه بگیرید که بدانید کدام  KIP را دنبال می کنید .

 

سئو اینستاگرام + 5 تکنیک موفقیت آمیز در سئو اینستاگرام

 

 

مشارکت و تعامل با مشتری

محتواهایی که کاربران بسیار از آن لذت میبرند میتواند تعامل و مشارکت آنها را بیشتر کند . باید تا می توانید از راه های مختلف همچون کمپین مشتریان خود را به چالش بکشید .آنها می توانند با اشتراک گذاری پست ها مرتبط با محصولات شما را ترغیب کنند . برقراری ارتباط بین نام تجاری با مشتری بسیار عالی و سود مند است و مشارکت کاربران را تقویت می کند .

محتواهای قدیمی را مجددا ارسال نمایید .

ارسال منظم پست و محتوا یکی از مهمترین اجزای تاثیر گذار روی سئو است . باید از محتواهای جدید استفاده کنید و ساعات مشخصی را برای ارسال محتوا در نظر بگیرید . محتوای جدید نام شما را به اینستاگرام یادآوری می کند و فرصت های زیادی را برای تعامل ایجاد می نمایند . اینستاگرام رابطه بهتری بین محصولات و مشتریان ایجاد می کند و شکاف های بین آن ها را از بین می برد .

Alt را به تصاویر اضافه کنید .

الگوریتم های سئو نشان می دهند که اگر متن استفاده شده بهینه باشد ، در اکسپلور نیز نمایش داده می شود . استفاده درست از کلمه alt می تواند مانند این باشد که شما یک آدرس دقیق به افراد می دهید . تصاویری که حاوی کلمه alt باشند در موتورهای جستوجو گوگل نیز نمایش داده می شوند .

اشتراک گذاری
نوشته های تازه
دسته بندی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

برای درخواست مشاوره رایگان، فرم زیر را پر کنید