زندینو

Search
چگونه امنیت پیج اینستاگرام خود را افزایش دهیم ؟ 6 راهکار آسان

چگونه امنیت پیج اینستاگرام خود را افزایش دهیم ؟ 6 راهکار آسان

فهرست مطالب

امروزه اینستاگرام به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته است . از افراد عادی گرفته تا اشخاص مشهور و سرشناس از آن برای ارتباط با طرفدارانشان استفاده می کنند . امنیت پیج این روزها بیشتر به گوش می خورد و قدم های ضروری هستند که باید برای بالا بردن امنیت پیج خود بردارید . هیچکس نمی تواند منکر هک شدن پیج اینستاگرام باشد و اما این ضعف از اینستاگرام نیست بلکه از صاحبان پیج های اینستاگرام است که در حفظ امنیت پیج خود داشته اند . در ادامه با ما همراه باشید تا راه کارهایی را به شما معرفی کنید که امنیت پیج خود را کاملا تضمین کنید .

افزایش امنیت پیج اینستاگرام با 6 راهکار آسان

انتخاب یک پسورد قوی

انتخاب یک رمز عبور قوی امری بسیار ضروری است . یک رمز عبور قوی می تواند شامل کاراکتر های زیر باشد .

  1. استفاده از حداقل 8 کارکتر
  2. حروف بزرگ
  3. حروف کوچک
  4. علائم و اعداد

اگر صاحب چند پیج اینستاگرام هستید باید از رمز های عبور متفاوت استفاده کنید . برای امنیت بیشتر پیج اینستاگرام خود هر چند مدت یکبار رمز عبور خود را تغییر دهید و رمز عبور جدید را جایگزین کنید . سعی کنید از اطلاعات شخصی در رمز ها استفاده نکنید . و اگر از اطلاعات شخصی برای رمز استفاده می کنید آنها را در نام کاربری و بیوگرافی استفاده ننمایید . به طور مثال اگر شما در نام کاربری خود تاریخ تولد را درج کنید کسانی که پیج ها را هک می کنند می توانند با استفاده از آن به پسورد پیجتان دسترسی پیدا کنند .

امنیت ایمیل خود بررسی کنید

رمز ایمیل خود را هر چند مدت یکبار تغییر دهید و مطمئن شوید که فردی دیگر از این ایمیل استفاده نمی کند . جدیدا اینستاگرام قابلیت جدیدی را اضافه کرده تا اطمینان پیدا کنیم ایمیل هایی که برایتان ارسال می شود از طرف اینستاگرام است یا خیر . در بخش تنظیمات اینستاگرام  وارد قسمت Security شده و وارد قسمت ایمیل ها شوید . در آنجا می توانید ایمیل هایی که از طرف اینستاگرام برایتان ارسال شده را ببینید.

هویت دو مرحله ای را فعال کنید

اگر می خواهید یک گزینه عالی برای جلوگیری از هک پیج خود انتخاب کنید آن هم این است که هویت دو مرحله ای پیج خود را فعال کنید . این کار به افراد دیگر اجازه نمی دهد که وارد پیج شما شوند و اگر کسی بخواهد رمز اول را هک کند نمی تواند هویت دو مرحله ای را بشکند و در نتیجه پیجتان در امنیت کامل خواهد بود . برای فعال کردن این گزینه ابتدا باید به قسمت تنظیمات مراجعه کنید و گزینه Security را انتخاب نمایید . وارد صفحه که می شوید گزینه هویت دو مرحله ای ( Two-Factor Authentication) را انتخاب نمایید و هویت دو عاملی به صورت پیام یا یک اپلیکیشن گوگل صورت می گیرد .

 

چگونه امنیت پیج اینستاگرام خود را افزایش دهیم ؟ 6 راهکار آسان

پیج اینستاگرام خود را خصوصی کنید

اگر شما یک پیج کاری ساخته اید لزومی نیست که آن را خصوصی کنید ولی اگر پیجتان جنبه کاری ندارد حتما آن را خصوصی نمایید تا فقط فالوئر های خودتان بتوانند استوری ها و پست هایتان را ببینند . برای فعال کردن این قسمت باید به گزینه Setting مراجعه نموده و وارد قسمت Privacy شوید سپس قسمت Account Privacy  را انتخاب نمایید . قسمت Private Account را فعال کنید ، حالا شما یک پیج خصوصی دارید .

 

چگونه امنیت پیج اینستاگرام خود را افزایش دهیم ؟ 6 راهکار آسان

غیرفعال کردن وضعیت فعالیت

شما می توانید اجازه دهید تا فالوئر هایتان وضعیت فعال بودن شما را ببینند . دایره سبز یا آبی رنگ در کنار عکس پروفایل نشان دهنده این است که آن شخص در حال فعالیت است . شاید شما به هر دلیل دوست نداشته باشید فالوئر هایتان از آنلاین بودن شما روی پیج مطلع شوند و این یک قابلیت آزار دهنده می تواند باشد . اگر می خواهید این گزینه را غیر فعال نمایید بسیار ساده است . برای غیر فعال کردن این قابلیت به تنظیمات بروید و گزینه Privacy را انتخاب کرده و بعدا گزینه Activity Status را انتخاب کنید . طی صفحه ای که برای شما باز می شود گزینه Show Activity Status را غیر فعال نمایید .

 

چگونه امنیت پیج اینستاگرام خود را افزایش دهیم ؟ 6 راهکار آسان

فعالیت های ورودی را کنترل کنید

هر چند مدت یکبار فعالیت های ورود به پیج خود را کنترل کنید . این گزینه را فقط خودتان می توانید ببینید . از طریق گزینه فعالیت های ورودی نیز می توانید پی ببرید که آیا چند نفر در حال حاضر از پیج شما استفاده می کنند . اگر یک نفر با اطلاعات گوشی متغیر که نمی شناسید را شناسایی کردید می توانید گزینه سه نقطه سمت چپ آن را بزنید و گزینه  خروج را انتخاب نمایید . با این روش می توانید مواظب پیج خود باشید و از ورود و فعالیت افرادی ناشناس در پیج شخصیتان جلوگیری کنید .

اشتراک گذاری
نوشته های تازه
دسته بندی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

برای درخواست مشاوره رایگان، فرم زیر را پر کنید