زندینو

Search
ویژگی های یک سئوکار خوب !

ویژگی های یک سئوکار خوب !

فهرست مطالب

با توجه به اینکه امروزه بیشتر کسب و کارها به اینترنتی شدن روی آورده اند و برای این شروع این کار لازم است یک وبسایت اینترنتی داشته باشند نیاز به سئو و سئوکاران حرفه ای بیشتر شده است چون برای پیشرفت کسب و کار اینترنتی خود به سئو نیاز دارید.

در یادگیری سئو آموزش دیدن و تمرین های متوالی برای کسب تجربه بسیار واجب و ضروری است و لازم است در سئو از قدم های خود مطمئن باشید در غیر این صورت می تواند همان اندازه که مفید است ، ضرر و زیان به بار بیاورد که در این مطلب قصد داریم به تعدادی از ویژگی های یک سئوکار خوب بپردازیم و به شما کمک کنیم در این کار حرفه ای باشید.

سئو چیست ؟ | Search engine optimization

سئو به مجموعه اقداماتی گفته می شود که توسط یک سئوکار ماهر انجام می شود تا وبسایت شما روی کلمات کلیدی مهم در صفحه اول نتایج گوگل باشد و کاربران هدف بیشتری را برای شما جذب می کند.

خیلی از افراد تصور می کنند برای شروع کسب و کار اینترنتی کافی است وبسایتی راه اندازی کنند و محصولات و خدمات خود را روی آن وارد کنند اما این تصور کاملا اشتباه است چون یک وبسایت تازه تاسیس اصلا در نتایج جستجوی گوگل دیده نمی شود و برای دیده شدن نیاز به سئو دارد.

در یک توضیح ساده تر باید گفت که یک سئو کار خود باید با روش های اصولی سئو کمک کند وبسایت شما روی یک سری کلمات کلیدی مهم که کاربران بیشتر از همه آن را جستجو می کنند به صفحات بالایی برسد و وبسایت شما در دسترس و دید مخاطبان قرار بگیرد.

کاربران معمولا به صفحات بعدی نتایج گوگل مراجعه نمی کنند یا نیاز خود را در صفحه اول برطرف می کنند و یا کلمه کلیدی خود را عوض می کنند و دوباره چیز دیگری جستجو می کنند پس لازم است از مهارت های یک سئوکار ماهر استفاده کنید تا روی تمامی این کلمات در صفحه اول گوگل باشید و مخاطب نیاز خود را پیش شما برطرف کند.

چرا برای پیشرفت کسب و کار خود به یک سئوکار ماهر نیاز داریم ؟

خیلی از افرادی که شروع به راه اندازی کسب و کار اینترنتی می کنند برای سئوی وبسایت خود تصمیم می گیرند که خودشان سئو را آموزش ببینند و خودشان این وظیفه سنگین را بر عهده بگیرند.

ویژگی های یک سئوکار خوب !

بیشتر افراد شروع به یادگیری می کنند و در وسط راه از این کار دست می کشند چون سئو به سالها تجربه و یادگیری نیاز دارد و شما نمی توانید کسب و کار خود را معلق کنید تا آموزش های شما به پایان می رسد و تجربه کسب می کنید.

پس لازم است برای جلو افتادن کار شما و رسیدن به رقبا وقت را از دست ندهید و از مهارت های یک سئوکار حرفه ای برای پیشرفت کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید و این وظیفه را به آنها بسپارید.

تیم های دیجیتال مارکتیگ و سئوی زیادی همچون آژانس دیجیتال مارکتینگ زندینو وجود دارد که دارای کار آموخته ترین و با تجربه ترین سئو کارها است که برای کسب و کارهای مختلفی سئو انجام داده اند و باعث پیشرفت آنها شده اند و شما نیز برای کسب درآمد بیشتر می توانید از کمک آنها استفاده کنید.

بررسی تعدادی از ویژگی های یک سئوکار حرفه ای

یک سئوکار جرفه ای و ماهر می تواند ویژگی های متعددی داشته باشد و تعدادی از آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و هر سئوکاری که شایستی سئو کردن وبسایت شما را داشته باشد باید دارای این ویژگی ها باشد و در ادامه این مطلب قصد بررسی این موضوع را داریم .

پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب | KeyWords

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در سئو اهمیت زیادی دارد انتخاب کلمات کلیدی است که بتوانید وبسایت خود را روی آن سئو کنید و با این کلمات آن را به صفحه اول نتایج گوگل برسانید.

شاید برایتان سوال باشد که کلمات کلیدی چست و چرا از این اهمیت برخوردار است ؟ که در جواب باید گفت که کلمات کلیدی به کلماتی گفته می شود که کاربران برای پیدا کردن یک موضوع آن را جستجو می کنند.

پس لازم است یک سئوکار ماهر در پیدا کردن این کلمات و انجام سئو روی آنها مهارت بالایی داشته باشد تا بتواند مخاطبان هدف را به وبسایت خود جذب کند که ابزارهای زیادی برای پیدا کردن این کلمات وجود دارد و می توانید به کمک آنها اهمیت کلمات کلیدی خود را بسنجید و آنها را به درستی انتخاب کنید.

تاکید بر تولید محتوای اصولی + کپی نبودن محتوا

یکی از مهم ترین موضوعات در سئوی یک وبسایت تولید محتوای اصولی آن است و لازم است به کیفیت تولید محتوایی که انجام می دهید توجه زیادی داشته باشید و از به هیچ عنوان از محتواهای کپی شده از دیگر وبسایت ها استفاده نکنید.

تولید محتوای یک وبسایت تنها شامل متن وبلاگ ها نیست بلکه شامل : عکس ، ویدیو ، پادکست ، متن و… می شود و لازم است همه آنها را با توجه به اطلاعات خودتان در مورد کسب و کارتان به صورت کاملا یونیک تولید کنید و در سئوی وبسایت خود از آن استفاده کنید.

در گذشته گوگل توانایی تشخیص محتوای کپی را نداشت و همه از محتوای وبسایت های دیگر کپی می کردند و روی وبسایت خود قرار می دادند و حتی نتایج مثبتی هم دریافت می کردند اما امروزه گوگل دارای الگوریتم هایی است که کوپک ترین کپی شدگی در محتوای های شما را تشخیص می دهد و می تواند خسارت های زیادی را برای شما به بار بیاورد.

استفاده از روش های اصولی سئو | سئو کلاه سفید

در سئو اصطلاحاتی وجود دارد که لازم است با آنها آشنایی داشته باشید که یکی از آنها انجام سئوی کلاه سفید و اصولی برای یک وبسایت است که در این نوع سئو شما به آرامی و با صبر و حوصله وبسایت خود را با روش های اصولی و مفید سئو می کنید و پس از مدتی سودآوری آن را مشاهده خواهید کرد.

اما روش های منفی و سیاهی در سئو نیز وجود دارد که به آن سئوی کلاه سیاه گفته می شود که برای مدتی کوتاه می تواند وبسایت شما را به جایگاه بالایی برساند اما پس از مدتی به شدت به کسب و کار و وبسایت شما ضربه وارد می کند و اعتبار شما را به خطر می اندازد پس لازم است در انتخاب سئو کار و تیم دیجیتال مارکنیگ خود دقت زیادی داشته باشید و کسب و کار خود را دست هر کسی نسپارید.

اشتراک گذاری
نوشته های تازه
دسته بندی ها

2 پاسخ

  1. سلام ممنون از اطلاعات خوبتون، ببخشید من یه مطلبی درباره سئو کردن توی یه مجله خوندم نوشته بود اینایی که وعده سئو در یک ماه رو میدن، اکثرا از سئو کلاه سیاه استفاده میکنن. خواستم بدونم واقعا راحی نیست که بشه در این مدت کوتاه به نتیجه مناسب رسید؟؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      اگه سوشال میدیا قوی داشته باشید و حجم بسیار زیادی سیگنال به سایت وارد کنید امکان پذیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

برای درخواست مشاوره رایگان، فرم زیر را پر کنید